Αξιολόγηση
Για την αξιολόγηση της παρουσίασης των μαθητών, θα χρησιμοποιηθεί ο παρακάτω πίνακας κριτηρίων που καλύπτει διάφορους τομείς της παρουσίασης, όπως το περιεχόμενο, την οργάνωση και την επικοινωνία.
Κριτήριο |
Περιγραφή |
Βαθμολογία (1-5) |
---|---|---|
Περιεχόμενο |
Πόσο πλήρες και ακριβές είναι το περιεχόμενο της παρουσίασης; |
|
Κατανόηση του θέματος |
Ο μαθητής δείχνει κατανόηση του θέματος και παρουσιάζει σωστά τις βασικές έννοιες. |
|
Αναλυτική παρουσίαση |
Η παρουσίαση καλύπτει όλα τα σημαντικά σημεία και αναλύει το θέμα σε βάθος. |
|
Ακρίβεια και Σαφήνεια |
Το περιεχόμενο είναι ακριβές και σαφές, χωρίς ανακρίβειες ή ασαφή σημεία. |
|
Οργάνωση και Δομή |
Η παρουσίαση είναι καλά οργανωμένη με ξεκάθαρη εισαγωγή, ανάπτυξη και συμπεράσματα. |
|
Συνεργασία ομάδας |
Τα παιδιά συνεργάζονται αρμονικά, με ισότιμη συμμέτοχη όλων των μελών της ομάδας. |
|
Γλώσσα και Παρουσίαση |
Ο μαθητής χρησιμοποιεί κατάλληλη γλώσσα για το κοινό της παρουσίασης . |
|
Πρωτοτυπία και Δημιουργικότητα |
Ο μαθητής δείχνει πρωτοτυπία στην παρουσίαση, χρησιμοποιεί καινοτόμους τρόπους για να προσελκύσει το κοινό. |
|
|
|
|
|
|
Κλίμακα Βαθμολογίας:
- 1: Πολύ κακή
- 2: Μέτρια
- 3: Καλή
- 4: Πολύ καλή
- 5: Εξαιρετική