Αξιολόγηση
Κριτήριο αξιολόγησης |
4 |
3 |
2 |
1 |
Περιεχόμενο/Οργάνωση |
|
|
|
|
Είναι το αντικείμενο του σημερινού μαθήματος ένα θέμα που σε απασχολεί |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά και υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση και αλληλουχία. Έχουν ομαδοποιηθεί σωστά οι συσχετιζόμενες πληροφορίες |
|
|
|
|
Παρουσιάζεται σφαιρικά το φαινόμενο με λογική αλληλουχία. |
|
|
|
|
Το βίντεο ήταν κατάλληλο για το σημερινό θέμα |
|
|
|
|
Στο μάθημα έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες, γραφικά, χρώματα, εφέ και μορφοποίηση για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης |
|
|
|
|
Είσαι σε θέση να ξεχωρίσεις τρόφιμα και συνήθειες που βοηθούν στην εμφάνιση παχυσαρκίας |
|
|
|
|
Γνωρίζεις τρόπους αντιμετώπισης της παχυσαρκίας |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στις δραστηριότητες και υπέδειξε και νέους δικτυακούς τόπους για μελέτη |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και όλοι συνέβαλαν στο τελικό προϊόν |
|
|
|
|
Η συνεργασία των μελών της ομάδας ήταν ομαλή και δεν υπήρξαν εντάσεις. Όλα τα μέλη εξέφρασαν τις απόψεις τους |
|
|
|
|
Είναι οι πηγές και τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της διδασκαλίας επαρκείς
|