Αξιολόγηση
Αξιολόγηση
Δεν διαπιστώθηκαν ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες. Στην αρχή της 1ης & 2ης διδασκαλίας (στη σχολική τάξη) έγινε διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών σχετικά με το θέμα της διδακτικής ενότητας, εντοπίστηκαν αδυναμίες και κενά τα οποία επιχειρήθηκε να καλυφθούν μέσω της συμμετοχής των μαθητών . Οι μαθητές σε όλα τα στάδια συμμετείχαν ενεργά στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων κ έδειξαν ενδιαφέρον. Συνεργάστηκαν αρμονικά και με ενδιαφέρον στη διαδικασία για την κατασκευή των εννοιολογικών χαρτών με τη χρήση φύλλων εργασίας.
Δόθηκαν έντυπα αξιολόγησης με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου για να συμπληρωθούν στην τάξη , προκειμένου να διαπιστώσουμε αν έχουν επιτευχθεί οι στόχοι της διδασκαλίας.
Έντυπο Αξιολόγησης
ΘΕΜΑ Α: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ:
1. Για την επιχείρηση κύριος σκοπός της είναι το ………………….
2. Το περίπτερο με βάση τη νομική της μορφή αποτελεί μια ………………. επιχείρηση.
3. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες ανήκουν στον ………………… τομέα παραγωγής.
ΘΕΜΑ Β: ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
1. Τα Βασικά χαρακτηριστικά μιας επιχείρησης είναι:
α) Αποτελεί παραγωγική μονάδα
β) Χρησιμοποιεί παραγωγικούς συντελεστές
γ) Παράγει οικονομικά αγαθά
δ) Σκοπός της είναι η επιδίωξη του κέρδους
ε) Όλα τα παραπάνω
2. Οι επιχειρήσεις με βάση το μέγεθος της διακρίνεται σε:
α) Μικρή Επιχείρηση
β) Μικρή – Μεσαία – Μεγάλη Επιχείρηση
γ) Μικρή και Μεγάλη Επιχείρηση
δ) Τίποτα από τα παραπάνω
ΤΑΞΗ:……………..
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:……………….
ΗΜ/ΝΙΑ……………………….