Αξιολόγηση
Μέτρια
1 |
Καλά
2 |
Πολύ Καλά
3 |
Άριστα
4 |
Βαθμολογία | |
Οι μαθητές θα δημιουργήσουν έγγραφο στο οποίο θα περιγράφεται το υλικό του υπολογισή καθώς και οι συσκευές ειδόσου και εξόδου | Οι μαθητές θα έχουν ξεκάθαρα προσδιορίσει τις περισσότερες από τις συσκευές ενός υπολογιστή | Οι μαθητές θα έχουν ξεκάθαρα προσδιορίσει όλες τις συσκευές ενός υπολογιστή | Οι μαθητές θα έχουν ξεκάθαρα προσδιορίσει όλες τις συσκευές ενός υπολογιστή και θα αναφέρουν την λειτουργία κάθε μίας | Οι μαθητές θα έχουν ξεκάθαρα προσδιορίσει όλες τις συσκευές ενός υπολογιστή και θα αναφέρουν την λειτουργία κάθε μίας. Επιπλέον θα αναφέρουν παραδείγματα πραγματικών συσκευών | |
Οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια οπτική αναπαράσταση στην οποία θα καταγράφονται τα διάφορα μέρη ενός υπολογιστή | Οι μαθητές θα έχουν βρει εικόνα κάθε συσκευής | Οι μαθητές θα έχουν βρει εικόνα κάθε συσκευής και θα αναγνωρίζουν τον ρόλο της στον υπολογιστή | Οι μαθητές θα έχουν βρει εικόνα κάθε συσκευής θα αναγνωρίζουν τον ρόλο της στον υπολογιστή και θα αναφέρουν γιατί είναι απαραίτητη | Οι μαθητές θα έχουν βρει εικόνα κάθε συσκευής θα αναγνωρίζουν τον ρόλο της στον υπολογιστή, θα αναφέρουν γιατί είναι απαραίτητη και πως χρησιμοποιείται |