Επίλυση Προβλημάτων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Διαγνωστική αξιολόγηση
Η διαγνωστική αξιολόγηση γίνεται στην αρχή για να μετρηθεί η προϋπάρχουσα γνώση.
Διαμορφωτική αξιολόγηση
Η διαμορφωτική αξιολόγηση χρησιμοποιείται στη διάρκεια μιας ενότητας για να διαπιστωθεί η πρόοδος των μαθητών.
Αθροιστική αξιολόγηση 
Η αθροιστική αξιολόγηση παρέχει μια αθροιστική περιγραφή των επιτευγμάτων των μαθητών.
 
Συν-κατασκευάζοντας τη μάθηση με τα παιδιά: Αξιολόγηση για μάθηση και αξιολόγηση ως μάθηση
Μέσω της παιδαγωγικής τεκμηρίωσης (portfolio), οι εκπαιδευτικοί συνδέουν τη μάθηση και τη διδασκαλία καθώς μοιράζονται, αναθεωρούν και ερμηνεύουν τα στοιχεία της μάθησης των παιδιών με τα παιδιά. Τα παιδιά προβληματίζονται σχετικά με την τεκμηρίωση με τους παιδαγωγούς και οι παιδαγωγοί παρέχουν περιγραφική ανατροφοδότηση που βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τι μαθαίνουν και παρέχει καθοδήγηση σχετικά με το πού μπορούν να προχωρήσουν στη συνέχεια της μάθησής τους. Εργαζόμενοι με διερευνητική στάση, οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε ερωτήσεις και διάλογο με τα παιδιά για να κατανοήσουν τι σκέφτονται και τι αναρωτιούνται, και εξετάζουν πιθανές προσαρμογές στην πρακτική τους για να ανταποκριθούν στις μαθησιακές ανάγκες του παιδιού. Οι παιδαγωγοί και τα παιδιά καταλήγουν σε μια κοινή κατανόηση των όσων έχουν μάθει και διαπραγματεύονται τα επόμενα βήματα στη μάθηση - δηλαδή, συνδιαμορφώνουν τη μάθηση των παιδιών.