Αξιολόγηση
Πρώτη φάση
Συμπλήρωση του παρακάτω απλού ερωτηματολογίου. Κάθε ένας θα συμπήρώσει ΕΝΑ τέτοιο ερωτηματολόγιο σημειώνοντας το βαθμό ικανοποίησής του από την συμμετοχή του στην εργασία αλλά και τη διαδικασία και το συμπέρασμα αυτής, χωρίς να γράψει το όνομά του αλλά μόνο σε ποια ομάδα ανήκε.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Η Ομάδα Μου | |||||
1. Συνεργασία - Συμμετοχή Όλων | |||||
2. Επικοινωνία | |||||
3. Μεθοδικότητα | |||||
Διαδικασία(άλλες ομάδες) | |||||
1. Κατανόηση Θέματος | |||||
2. Αξιοποιήθηκαν οι πηγές | |||||
3. Οι απορίες μου λύθηκαν στην ώρα τους | |||||
4. Χρησιμοποιήθηκαν εικόνες - βίντεο | |||||
5. Γνωρίζω πλέον τις έννοιες: | |||||
♦καιρός | |||||
♦κλίμα | |||||
♦κλιματική αλλαγή |
Δευτερη φάση
Σε ένα φύλλο εργασίας που θα περιέχει μια σειρά προτάσεων οι μαθητές καλούνται να σημειώσουν με Α εκείνες που σχετίζονται με τον καιρό, Β αυτές που αναφέρονται στο κλίμα και Γ αυτές που έχουν σχέση με την κλιματική αλλαγή. Φυσικά επιλογές τύπου Α και Γ ή Β και Γ είναι πιθανό να υπάρχουν. Όμως, μια επιλογή Α και Β θα ήταν σαφώς λανθασμένη.
Παράδειγμα:
-Βρέχει πολύ αυτή τη βδομάδα. → Α(αναφέρεται στον καιρό)
-Χάθηκαν εκείνα τα κρύα που έκανε παλιά το χειμώνα, είπε ο παππούς. → Β και Γ(αναφέρεται στο κλίμα μιας περιοχής όπως ίσχυε για μεγάλο χρονικό διάστημα άρα Β αλλά και στο γεγονός ότι αυτό άλλαξε άρα και Γ)