Αξιολόγηση
Κριτήριο αξιολόγησης |
4 |
3 |
2 |
1 |
Περιεχόμενο/Οργάνωση |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται είναι σύμφωνες με τα ζητούμενα της εργασίας και δεν υπάρχουν ανακρίβειες. Υπάρχει σωστή αξιοποίηση των πηγών και γραφικών. Παρουσιάζεται σωστά η βιβλιογραφία. |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά και υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση και αλληλουχία. Έχουν ομαδοποιηθεί σωστά οι συσχετιζόμενες πληροφορίες |
|
|
|
|
Παρουσιάζεται σφαιρικά το φαινόμενο με λογική αλληλουχία. |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Στην εργασία έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες, γραφικά, χρώματα, εφέ και μορφοποίηση για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης |
|
|
|
|
Κατά την παρουσίαση της εργασίας τους, συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας, οι μαθητές είχαν οπτική επαφή με το ακροατήριό τους και δε διάβαζαν από τις σημειώσεις τους ή τις διαφάνειες. Είχαν την ικανότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία τους |
|
|
|
|
Ομαδική δουλειά/Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στην έρευνα και υπέδειξε και νέους δικτυακούς τόπους για μελέτη |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και όλοι συνέβαλαν στο τελικό προϊόν |
|
|
|
|
Η συνεργασία των μελών της ομάδας ήταν ομαλή και δεν υπήρξαν εντάσεις. Όλα τα μέλη εξέφρασαν τις απόψεις τους |
|
|
|
|