Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση της παρούσας εργασίας θα γίνει με την αξιολόγηση της κάθε ομάδας μαθητών με βάση τις προτάσεις που θα έχουν δώθει.
Η βαθμολογία η οποία θα τοποθετείται από τον εκπαιδευτικό σε ειδικά διαμορφωμένο έντυπο θα στηρίζεται στην κατανόηση του αντικειμένου, στην πρωτοτυπία των απαντήσεων μέσω της ορολογίας που θα χρησιμοποιηθεί κατά την διατύπωση των απαντήσεων αλλά και του τρόπου σκέψης των μαθητών για την απάντηση του ερωτήματος .
Η βαθμολόγηση θα γίνει με την χρήση μια ρουμπρίκας για κάθε ομάδα
Κριτήρια |
4-5Πολύ καλή |
3-4Καλή |
2,5-3Μέτρια |
Αποτελέσματα |
Πρωτοτυπία |
Οι απαντήσεις των μαθητων χαρακτη-ρίστηκαν αρκετά πρωτότυπες με ση-μαντική συνδρομή στην συζήτηση |
Οι απαντήσεις των μαθητων χαρακτηρίστηκαν πρωτότυπες και βοήθησαν στην συζήτηση μέσα στην τάξη |
Οι απαντήσεις των μαθητων δεν μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως πρωτότυπες με χρήση κλασσικών απαντήσεων. |
|
Κατανόηση |
Ο βαθμός κατανόησης της δραστηριότητας ήταν υψηλός με αντίστοιχη συμμετοχή των μαθητων |
Ο βαθμός κατανόησης της δραστηριότητας ήταν ικανοποιητικός με επαρκή συμμετοχή απο την πλευρά των μαθητών |
Ο βαθμός κατανόησης της δραστηριότητας ήταν χαμηλός σε σχέση με τα αναμενόμενα |
|
Κριτικό και ΔημιουργικόΠνέυμα |
Τα παιδια κατάφεραν και ανέπτυξαν σε σημαντικό βαθμο τόσο κριτικό πνεύμα για την αναγνώριση του μεγέθους του προβληματος αλλά και με σωστή χρήση του δημιουργικού πνεύματος για την εξεύρεση λύσεων |
Τα παιδια κατάφεραν και ανέπτυξαν σε ικανοποιητικό επίπεδο κριτικό και δημιουργικό πνεύμα τόσο για την αναγνώριση του μεγέθους του προβληματος αλλά και για την αναζήτηση πιθανών λύσεων |
Τα παιδια δεν μπόρεσαν να αναπτύξουν επαρκη κριτικό πνεύμα για την αναγνώριση του μεγέθους του προβληματος αλλά επαρκή δημιουργικό πνεύμα για την εξεύρεση λύσεων |
|