Αξιολόγηση
Οι μαθητές θα αξιολογηθούν με βάση :
- την ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται αυτά που βλέπουν
- την δράση τους και την συλλογή πληροφοριών
- την ομαδικότητα και την συνεργασία με την ομάδα τους ίαση
- την παρουσίαση της εργασίας τους
- το ενδιαφέρον που έδειξαν καθ'όλη τη διάρκεια της θεματικής μας ενότητας
Κριτήριο αξιολόγησης |
4(ΑΡΙΣΤΑ) |
3(ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ) |
2(ΚΑΛΩΣ) |
1(ΚΑΚΩΣ) |
Περιεχόμενο/Οργάνωση |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες και τα υλικά είναι σύμφωνα με τα ζητούμενα της εργασίας. |
|
|
|
|
Αξιοποιήθηκαν σωστά οι πηγές για την δημιουργία της αφίσας από τους μαθητές. |
|
|
|
|
Στην χειροτεχνία έχουν αξιοποιηθεί σωστά τα ανακυκλώσιμα υλικά. |
|
|
|
|
Συμμετοχή στα φύλλα εργασίας και στις ερωταπαντήσεις που έναν μεταξύ τους στην τάξη οι μαθητές μετά την προβολή των βίντεο. |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Ικανότητα των μαθητών να μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις των συμμαθητών τους σχετικά με την εργασία τους. |
|
|
|
|
Κατά την παρουσίαση της εργασίας τους συμμετείχε όλη η ομάδα και όλα της τα μέλη παρουσίασαν ένα κομμάτι από την εργασία τους. |
|
|
|
|
Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στην χειροτεχνία και υπέδειξε και δικούς του τρόπους για εύρεση ανακυκλώσιμων υλικών. |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν αρμονικά μεταξύ τους και όλοι συνέβαλαν στο τελικό προϊόν που αφορά την αφίσα για το σχολείο. |
|
|
|
|