Αξιολόγηση
Οι μαθητές στο σύνολο εργάστηκαν πολύ καλά στις ομάδες τους δημιουργώντας συνεργατικό πνεύμα και αξιοποίησαν τις γνώσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Επίσης μαθητές που με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας ήταν αφανής, ή αδιάφοροι, παρουσίασαν διαφορετική συμπεριφορά με περισσότερο ενεργό ρόλο και περισσότερη αυτοεκτίμηση καο αυτοπεποίθηση.
Χειρίστηκαν τις ιστοσελίδες με τρόπο τέτοιο που οδηγήθηκαν στις συγκεκριμένες γνώσεις χωρίς να χάνουν τον χρόνο τους . Κατάλαβαν πόσο χρήσιμη είναι η πλοήγηση στο διαδίκτυο όταν υπάρχει στόχος.