Αξιολόγηση
Οι δραστηριότητες έχουν δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εισάγουν τα «παιδιά» στο θέμα του σεναρίου. Η διάρκεια τους είναι μία διδακτική ώρα. Τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι ένα βίντεο από τον ιστότοπο YOUTUBE, τo YouTube είναι ιστότοπος, ο οποίος επιτρέπει κοινοποίηση, αποθήκευση, αναζήτηση και αναπαραγωγή ψηφιακών βίντεο και ψηφιακών ταινιών. Το λογισμικό KIDSPIRATION, είναι ένα λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης που επιτρέπει στα παιδιά να σχεδιάσουν, να συσχετίσουν και να μελετήσουν εννοιολογικούς χάρτες και τις σχέσεις μεταξύ τους και η μηχανή αναζήτησης GOOGLE CHROME. Οι διδακτικές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται είναι η ανίχνευση ιδεών και η παροχή πληροφοριών.
Το βίντεο επιλέχθηκε ώστε να εισάγει τα «παιδιά» στο θέμα με ευχάριστο τρόπο, με ένα τραγούδι και ευφάνταστες εικόνες από το παραμύθι «Μια γιορτή στη γειτονιά του Ήλιου». Να ακούσουν καινούριες λέξεις όπως τα ονόματα των πλανητών και να αναρωτηθούν τι γνωρίζουν και τι όχι για αυτούς. Ακολουθεί συζήτηση για το βίντεο και η νηπιαγωγός κάνει ερωτήσεις στα «παιδιά» όπως: τι τους άρεσε περισσότερο από το τραγούδι, σε ποιού τη γειτονιά αναφέρεται, ποιοι άλλοι μένουν σε αυτή τη γειτονιά, αν άκουσαν άγνωστες λέξεις, ποια λέξη τα εντυπωσίασε περισσότερο.
Μετά η νηπιαγωγός ζητάει από τα «παιδιά» να καταγράψουν στον εννοιολογικό χάρτη του KIDSPIRATION τι θα ήθελαν να μάθουν για το ηλιακό σύστημα. Χρησιμοποιούν το πληκτρολόγιο αφού καταλήξουν στο τι θα αναζητήσουν. Στη συνέχεια ακολουθεί η έρευνα στη μηχανή αναζήτησης. Τα «παιδιά» με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της νηπιαγωγού «ψάχνουν» εικόνες και πληροφορίες για τον ήλιο και τους πλανήτες. Τις αποθηκεύουν σε ένα φάκελο στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.