Αξιολόγηση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ
|
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ |
ΑΡΕΣΕ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ |
|
ΜΟΡΦΗ - ΕΜΦΑΝΙΣΗ |
|
|
|
|
|
ΠΛΟΗΓΗΣΗ - ΣΥΝΟΧΗ |
|
|
|
|
|
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ |
|
|
|
|
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ |
ΑΡΕΣΕ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ |
|
ΕΜΠΛΟΚΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ |
|
|
|
|
|
ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ |
|
|
|
|
|
ΣΤΟΧΟΣ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ |
ΑΡΕΣΕ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ |
|
ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
|
|
|
|
|
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΥ |
|
|
|
|
|
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ |
ΑΡΕΣΕ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ |
|
ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ |
|
|
|
|
|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
ΠΗΓΕΣ - ΜΕΣΑ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΑΝ |
ΑΡΕΣΑΝ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΑΝ |
|
ΣΥΝΑΦΕΙΑ – ΕΠΑΡΚΕΙΑ |
|
|
|
|
|
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ |
|
|
|
|
|
ΠΟΙΟΤΗΤΑ |
|
|
|
|
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|
|
|
|
|
|
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ |
ΑΡΕΣΕ |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ |
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ |
|
ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ |
|
|
|
|