Αξιολόγηση
Α΄Φάση
Σαν εργαλείο αξιολόγησης θα χρησιμοποιηθεί τόσο η αξιολόγηση από τον εκπαιδευτικό όσο και η ομότιμη αξιολόγηση από τις άλλες ομάδες χρησιμοποιώντας ρουμπρίκα αξιολόγησης.
Ρουμπρίκα Ομότιμης Αξιολόγησης
|
Όχι καλά
0 |
Χρειάζεται βελτίωση 1 |
Ικανοποιητικά
2 |
Άριστα
3 |
Η ομάδα συνεργάστηκε καλά |
|
|
|
|
Η ομάδα κατάφερε να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες |
|
|
|
|
Η ομάδα ολοκλήρωσε την κατασκευή |
|
|
|
|
Η ομάδα συζήτησε για τη δουλειά της |
|
|
|
|
Ρουμπρίκα Αξιολόγησης από τον Εκπαιδευτικό
|
Εξαιρετική επίδοση 2
|
Μέτρια Επίδοση 1
|
Χαμηλή Επίδοση 0
|
|
Επεξεργασία προβλήματος: Εντοπισμός και καταγραφή δεδομένων |
|
|
|
|
Συζήτηση: Διατύπωση και τεκμηρίωση άποψης- διάλογος και συζήτηση διαφορετικών εκδοχών και ερμηνειών |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας με τεκμηρίωση και κατανοητό τρόπο |
|
|
|
|
Συζήτηση για τις όποιες επισημάνσεις στην ολομέλεια
|
|
|
|
Β΄Φάση Αξιολόγησης (μετά την προβολή των παρουσιάσεων και μετά το πέρας της συζήτησης),
θα υπάρξει αξιολόγηση σχετική με τις γνώσεις που αποκτήσατε καθώς και για την συμπεριφορά και τη στάση στο ζήτημα του Εθισμού στο Διαδίκτυο.
Η αξιολόγηση αυτή θα γίνει με τη χρήση ηλεκτρονικού κουίζ γνώσεων.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΥΙΖ!!!
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μεταβείτε στο κουίζ σχετικά με την υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο.
https://saferinternet4kids.gr/quiz-saferinternet4kids/quiz-addiction/