Η μέλισσα γεωμετρεί

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

 

 Αξιολόγηση για Ομαδική εργασία

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

1.

Πώς συνεργάστηκαν;

ΛΙΓΟ: Δεν καταφέρανε να συζητήσουν τις απόψεις τους επίσης κατέγραψαν μία άποψη κατά πλειοψηφία.

ΜΕΤΡΙΑ: Δεν κατάφεραν να συνθέσουν απόψεις, αν και συζήτησαν γι αυτές επίσης συμφώνησαν να εκθέσουν όλες τις απόψεις.

ΚΑΛΑ: Συζητήθηκαν οι απόψεις όλων, με καλά επιχειρήματα, αλλά δεν συμφώνησαν σε μία, οπότε κατέγραψαν την πλειοψηφείσα.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Συζήτησαν όλες τις απόψεις και συνέθεσαν μερικές από αυτές ή όλες, ώστε να εκφέρουν κοινή άποψη.

ΑΛΛΟ: (τι;)

2.

Ποιοι συνεισέφεραν;

ΕΝΑΣ: Οι πιο πολλοί δεν έφεραν υλικό, ούτε εξέφρασαν άποψη. Επίσης δεν εργάστηκαν όλοι με ζήλο και οι υπόλοιποι κάλυψαν τα κενά που δημιουργήθηκα.

ΛΙΓΟΙ: Οι απόψεις που συζητήθηκαν εκφράστηκαν μόνον από ορισμένους, οι οποίοι και αποφάσισαν τελικά τι θα καταγραφεί.

ΟΧΙ ΟΛΟΙ: Κάποιοι εξέφρασαν τις απόψεις τους, αλλά τελικά έγινε διάλογος για αυτές και συναποφάσισαν επίσης όλοι εξέφρασαν άποψη, αλλά τελικά υπερίσχυσε η καλύτερα τεκμηριωμένη.

ΟΛΟΙ: Όλοι είχαν να πουν κάτι για ό,τι ανέλαβαν, οπότε χρειάστηκε να συνθέσουν σε μια εργασία πολλές απόψεις.

ΑΛΛΟ: (τι;)

ΣΥΝΕΠΕΙΑ

3.

Συνέβαλαν όλοι στον εμπλουτισμό της ομαδικής εργασίας;

ΛΙΓΟ: Κανένας δεν έφερε υλικό επιπλέον όσων τους δόθηκε επίσης επεξεργάστηκαν όλοι το υλικό που τους δόθηκε εξ’ αρχής.

ΜΕΤΡΙΑ: Κάποιοι έφεραν νέο υλικό και κάποιοι όχι επίσης δεν έφεραν όλοι νέο υλικό, αλλά δούλεψαν όλοι μαζί για να είναι πλήρης η εργασία τους.

ΚΑΛΑ: Όλοι έφεραν υλικό επιπλέον όσου είχαν λάβει, αλλά δεν αξιολογήθηκε όλο το υλικό ως σημαντικό επίσης μοίρασαν το προς μελέτη υλικό αλλά κάποια στοιχεία δεν αξιολογήθηκαν θετικά και διερευνήσανε ξανά την πιθανή βιβλιογραφία.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Όλοι έφεραν νέο υλικό, για ό,τι είχαν αναλάβει και το συνέθεσαν στο τελικό παραδοτέο.

ΑΛΛΟ: (τι;)

4.

Συνέπεια ως προς τις υποχρεώσεις τους στη συνεισφορά υλικών;

ΛΙΓΟ: Κανένας δεν έφερε ή ελάχιστοι έφεραν τα υλικά που συμφωνήθηκαν.

ΜΕΤΡΙΑ: Κάποιοι έφεραν τα υλικά που συμφωνήθηκαν αλλά όχι όλοι.

ΚΑΛΑ: Κάποιοι δεν έφεραν υλικά  αλλά καλύφθηκαν από κάποιους άλλους που έφεραν.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Όλοι έφεραν τα υλικά που συμφωνήθηκαν.

ΑΛΛΟ: (τι:)

ΔΟΜΗ

5.

Συστατικά στοιχεία της καταγραφής της έρευνας

ΛΙΓΟ: Κάποια απαιτούμενα στοιχεία λείπουν.

ΜΕΤΡΙΑ: Κάποια απαιτούμενα στοιχεία λείπουν αλλά υπάρχουν κάποια πρόσθετα στοιχεία (π.χ. κάποιες σκέψεις).

ΚΑΛΑ: Όλα τα απαιτούμενα στοιχεία υπάρχουν ή ένα απαιτούμενο στοιχείο λείπει αλλά έχουν τεθεί πρόσθετα στοιχεία (π.χ. κάποιες σκέψεις).

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Όλα τα απαιτούμενα στοιχεία υπάρχουν και έχουν τεθεί πρόσθετα στοιχεία (π.χ. κάποιες σκέψεις).

ΑΛΛΟ: (τι;)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

6.

Περιγραφή των ερευνητικών διαδικασιών που ακολουθήθηκαν

ΛΙΓΟ: Οι διαδικασίες δεν καταχωρίζουν με ακρίβεια τα βήματα.

ΜΕΤΡΙΑ: Οι διαδικασίες καταχωρίζονται αλλά δεν είναι σε λογική σειρά ή είναι δύσκολο να τις ακολουθήσει κανείς.

ΚΑΛΑ: Οι διαδικασίες καταχωρίζονται με λογική σειρά, αλλά τα βήματα δεν αποτελούν ολοκληρωμένες προτάσεις.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Οι διαδικασίες καταχωρίζονται με σαφή βήματα. Κάθε βήμα αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση.

ΑΛΛΟ: (τι;)

7.

Συμπεράσματα

ΛΙΓΟ: Δεν γράφτηκαν συμπεράσματα αλλά μια σύντομη ανακεφαλαίωση.

ΜΕΤΡΙΑ: Τα συμπεράσματα περιγράφουν σε κάποιο βαθμό τις πληροφορίες που αποκτώνται χωρίς να αναφέρονται ρητά στην απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος .

ΚΑΛΑ: Τα συμπεράσματα περιγράφουν τις πληροφορίες που αποκτώνται ή  Τα συμπεράσματα περιγράφουν σε κάποιο βαθμό τις πληροφορίες που αποκτώνται χωρίς να αναφέρονται ρητά στην απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος, αλλά δηλώνεται η καινοτομία και πρωτοβουλία στη συγγραφή με προτάσεις/γενικεύσεις του συμπεράσματος.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: Τα συμπεράσματα περιγράφουν τις δεξιότητες που αποκτώνται και τις πληροφορίες που αποκτώνται ή Τα συμπεράσματα περιγράφουν τις πληροφορίες που αποκτήθηκαν και τις επεκτείνουν ως προς την εφαρμογή τους πέραν του ειδικού αντικειμένου/ερωτήματος.

ΑΛΛΟ: (τι;)

8.

Γενική εικόνα της παραδοτέας αναφοράς

Ορθή επιλογή κειμενικών μορφών, παράγραφοι, επιμέρους τίτλοι, ορθή χρήση όρων, εννοιών και συμβόλων.