Αξιολόγηση
Για την αξιολόγηση των μαθητών θα χρησιμοποιηθούν τα εξής είδη αξιολόγησης:
α) αξιολόγηση ομάδων : η κάθε ομάδα αξιολογεί (ετεροαξιολόγηση) το έργο των άλλων ομάδων (βαθμός ομάδας) τεκμηριώνοντας το βαθμό της με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια αυτά μπορεί να σχετίζονται με την πληρότητα του περιεχομένου της εργασίας που παρουσίασε η κάθε ομάδα, τις επιλογές στην έκφραση των απόψεών της ή ακόμα και τον τρόπο παρουσίασης που επέλεξε η κάθε ομάδα και τον βαθμό εμπλοκής όλων των μελών της,
β) αξιολόγηση μελών και ομάδων : ο εκπαιδευτικός αξιολογεί: (1) κάθε μαθητή χωριστά με βάση τις ατομικές εργασίες που κατέθεσε και (2) κάθε ομάδα με ένα συνολικό βαθμό με βάση: (α) τον τρόπο με τον οποίο εργάστηκε -πληρότητα περιεχομένου, δημιουργικότητα, την αξιοποίηση του χρόνου, (β) το βαθμό συνεργασίας των μελών και (γ) το παραχθέν κείμενο που έχει αναρτήσει στο χώρο του μαθήματος στην ψηφιακή τάξη (ή το ιστολόγιο) του σχολείου. Ο βαθμός αυτός θα προσαρμοστεί στα μέλη της ομάδας, αφού προηγουμένως τα μέλη της συμφωνήσουν στο πόσες μονάδες (επί του 20) αξίζει το κάθε μέλος για την προσφορά του στην ομάδα (σύμφωνα με τη φάση της αυτοαξιολόγησης που προηγήθηκε).
Η τελική αξιολόγηση προκύπτει από το Μ.Ο. των παραπάνω βαθμών.
Για κάθε ομάδα :
πληρότητα περιεχομένου | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
δημιουργικότητα | |||||
αλληλεπίδραση μελών | |||||
αυτενέργεια μελών | |||||
αξιοποίηση χρόνου | |||||
τελική παρουσίαση |