Αξιολόγηση
Οι ομάδες παρουσιάζουν στην τάξη τις εργασίες τους σχετικά με ό,τι ζητήθηκε παρουσιάζοντας τα ppt που δημιούργησαν.
Στη συνέχεια σε ερωτηματολόγιο που θα τους δοθεί:
- Αξιολογούν τις προσπάθειές τους σχετικά με την δυνατότητα χρήσης
του διαδικτύου και των μέσων που χρησιμοποίησαν.
- Αξιολογούν τη συνεργασία μεταξύ των μελών των ομάδων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ |
|
|
|
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ |
ΛΙΓΟ |
ΑΡΚΕΤΑ |
ΠΟΛΥ |
Οι Πληροφορίες ήταν κατατοπιστικές και απαντούσαν στα ερωτήματα; |
|
|
|
Οι πηγές που χρησιμοποιήσατε ήταν αρκετές; |
|
|
|
Χρησιμοποιήθηκαν όλες οι πηγές; |
|
|
|
Το περιεχόμενο των παρουσιάσεων (ppt) ήταν κατανοητό; |
|
|
|
Το περιεχόμενο των παρουσιάσεων (ppt) ήταν πλούσιο σε εικόνες; |
|
|
|
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ |
ΛΙΓΟ |
ΑΡΚΕΤΑ |
ΠΟΛΥ |
Συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας στην εξερεύνηση; |
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας είχε συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας; |
|
|
|
Τα μέλη των ομάδων εργάστηκαν με ευχαρίστηση; |
|
|
|
Υπήρχαν περιπτώσεις που υπήρξαν διαφωνίες μεταξύ των μελών; |
|||
Τα μέλη των ομάδων εμπλούτισαν τις γνώσεις τους; |
|
|
|
Το Φύλλο Αξιολόγησης σχετικά με τις γνώσεις που κατέκτησαν
Μπορεί να περιλαμβάνει ερωτήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου
σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο.
Προσπάθεια και τρόπος:
- άσκησης της διοίκησης στο εσωτερικό της χώρας και της διεύρυνσης των συνόρων
Ενέργειες του Καποδίστρια:
- για την εκπαίδευση,
- για την οικονομία και
- για την ανάπτυξη της γεωργίας
Ποιοι ήταν αυτοί που ασκούσαν αντιπολίτευση στον Καποδίστρια και γιατί;