Αξιολόγηση
Rubric αξιολόγησης Ιστοεξερευνήσεων!!
|
Ανεπαρκές |
Μέτριο |
Καλό |
Πολύ Καλό |
Αισθητική της ιστοεξερεύνησης |
||||
Μορφή και Εμφάνιση |
Υπάρχουν πολύ λίγα (ή καθόλου) γραφικά. Δεν υπάρχει ποικιλία στην μορφοποίηση. |
Τα γραφικά στοιχεία των ιστοσελίδων κάποιες φορές βοηθούν στην κατανόηση εννοιών και ιδεών. Υπάρχει μικρή ποικιλία. |
Τα γραφικά χρησιμοποιούνται με κατάλληλο τρόπο έτσι ώστε να βοηθούν την κατανόηση. Η προτεινόμενη μορφοποίηση είναι ικανοποιητική (χρώματα, γράμματα μεγέθη) |
Η χρήση των γραφικών γίνεται με εξαιρετικό τρόπο προσθέτοντας στην κατανόηση. Η προτεινόμενη μορφοποίηση είναι εξαιρετική. |
Πλοήγηση και Συνοχή |
Η πλοήγηση στην Ιστοεξερεύνηση είναι ασαφής. Δεν υπάρχει πάντα η δυνατότητα επιστροφής. Υπάρχει δυσκολία στην εμφάνιση εργαλείων μπάρας και στην κατανόηση σύμβολων. |
Σε μερικά σημεία ο μαθητής μπορεί να χαθεί και να μην ξέρει πώς να συνεχίσει. |
Είναι εύκολο να πλοηγηθείς στην Ιστοεξερεύνηση και πάντα ξέρεις που θα πρέπει να πας. Υπάρχει χάρτης πλοήγησης. |
Η πλοήγηση στην Ιστοεξερεύνηση είναι γρήγορη, εύκολη και κατανοητή. Υπάρχει πάντα μπάρα εργαλείων και ο μαθητής ξέρει κάθε φορά που βρίσκεται. Παρέχεται βοήθεια. |
Τεχνική Αρτιότητα |
Υπάρχουν τουλάχιστον 5 σύνδεσμοι που δεν λειτουργούν ή δεν υπάρχουν πια, γραφικά/εικόνες που δεν εμφανίζονται. Υπάρχουν τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη. |
Υπάρχουν κάποιοι σύνδεσμοι που δεν λειτουργούν, γραφικά/εικόνες που δεν εμφανίζονται ή /και υπάρχουν επίσης κάποια γραμματικά λάθη. |
Τα περισσότερα γραφικά εμφανίζονται κανονικά, όλοι οι σύνδεσμοι λειτουργούν κανονικά και δεν υπάρχουν γραμματικά ή τυπογραφικά λάθη. |
Όλοι οι σύνδεσμοι λειτουργούν κανονικά και τα γραφικά εμφανίζονται σωστά. Δεν υπάρχουν γραμματικά ή τυπογραφικά λάθη. |
Εισαγωγή |
||||
Εμπλοκή και κινητοποίηση των μαθητών |
Το προτεινόμενο σενάριο δεν έχει καμία σχέση με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και εστιάζει κυρίως σε αποσπασματικά γεγονότα χωρίς κοινωνικές αναφορές. |
Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται λίγο με τα ενδιαφέροντα των μαθητών. |
Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τους στόχους των μαθητών. Το ερώτημα/πρόβλημα που θέτει είναι ελκυστικό για τους μαθητές. |
Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται άμεσα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Το ερώτημα/πρόβλημα που θέτει είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τους μαθητές. |
Σαφήνεια στην περιγραφή του περιεχομένου |
Η εισαγωγή δεν προετοιμάζει επαρκώς τους μαθητές για το τι θα ακολουθήσει. Δεν βασίζεται στην προηγούμενη γνώση/εμπειρία τους. |
Η εισαγωγή έχει χαλαρή σύνδεση με το πραγματικό περιεχόμενο του σεναρίου. |
Η εισαγωγή έχει μια σχετική αναφορά στην πρότερη γνώση των μαθητών και τους προετοιμάζει αποτελεσματικά για το τι θα ακολουθήσει. |
Η εισαγωγή συνδέει την πρότερη γνώση των μαθητών με το θέμα του σεναρίου και τους προετοιμάζει αποτελεσματικά για την συνέχεια. |
Προσαρμογή από το http://webquest.sdsu.edu/webquestrubric.html