Περιβάλλον

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Rubric αξιολόγησης Ιστοεξερευνήσεων!!

 

 

Ανεπαρκές

Μέτριο

Καλό

Πολύ Καλό

Αισθητική της ιστοεξερεύνησης

Μορφή και Εμφάνιση

Υπάρχουν πολύ λίγα (ή καθόλου) γραφικά. Δεν υπάρχει ποικιλία στην μορφοποίηση.

Τα γραφικά στοιχεία των ιστοσελίδων κάποιες φορές βοηθούν στην κατανόηση εννοιών και ιδεών. Υπάρχει μικρή ποικιλία.

Τα γραφικά χρησιμοποιούνται με κατάλληλο τρόπο έτσι ώστε να βοηθούν την κατανόηση. Η προτεινόμενη μορφοποίηση είναι ικανοποιητική (χρώματα, γράμματα μεγέθη)

Η χρήση των γραφικών γίνεται με εξαιρετικό τρόπο προσθέτοντας στην κατανόηση. Η προτεινόμενη μορφοποίηση είναι εξαιρετική.

Πλοήγηση και Συνοχή

Η πλοήγηση στην Ιστοεξερεύνηση είναι ασαφής. Δεν υπάρχει πάντα η δυνατότητα επιστροφής. Υπάρχει δυσκολία στην εμφάνιση εργαλείων μπάρας και στην κατανόηση σύμβολων.

Σε μερικά σημεία ο μαθητής μπορεί να χαθεί και να μην ξέρει πώς να συνεχίσει.

Είναι εύκολο να πλοηγηθείς στην Ιστοεξερεύνηση  και πάντα ξέρεις που θα πρέπει να πας. Υπάρχει χάρτης πλοήγησης.

Η πλοήγηση στην Ιστοεξερεύνηση είναι γρήγορη, εύκολη και κατανοητή. Υπάρχει πάντα μπάρα εργαλείων και ο μαθητής ξέρει κάθε φορά που βρίσκεται. Παρέχεται βοήθεια.

Τεχνική Αρτιότητα

Υπάρχουν τουλάχιστον 5 σύνδεσμοι που δεν λειτουργούν ή δεν υπάρχουν πια, γραφικά/εικόνες που δεν εμφανίζονται. Υπάρχουν τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη.

Υπάρχουν κάποιοι σύνδεσμοι  που δεν λειτουργούν, γραφικά/εικόνες που δεν εμφανίζονται ή /και υπάρχουν επίσης κάποια γραμματικά λάθη.

Τα περισσότερα γραφικά εμφανίζονται κανονικά, όλοι οι σύνδεσμοι λειτουργούν κανονικά και δεν υπάρχουν γραμματικά ή τυπογραφικά λάθη.

Όλοι οι σύνδεσμοι λειτουργούν κανονικά και τα γραφικά εμφανίζονται σωστά. Δεν υπάρχουν γραμματικά ή τυπογραφικά λάθη.

Εισαγωγή

Εμπλοκή και κινητοποίηση των μαθητών

Το προτεινόμενο σενάριο δεν έχει καμία σχέση με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και εστιάζει κυρίως σε αποσπασματικά γεγονότα χωρίς κοινωνικές αναφορές.

Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται λίγο με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τους στόχους των μαθητών. Το ερώτημα/πρόβλημα  που θέτει είναι ελκυστικό για τους μαθητές.

Το προτεινόμενο σενάριο συνδέεται άμεσα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Το ερώτημα/πρόβλημα  που θέτει είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τους μαθητές.

Σαφήνεια στην περιγραφή του περιεχομένου

Η εισαγωγή δεν προετοιμάζει επαρκώς τους μαθητές για το τι θα ακολουθήσει. Δεν βασίζεται στην προηγούμενη γνώση/εμπειρία τους.

Η εισαγωγή έχει χαλαρή σύνδεση με το πραγματικό περιεχόμενο του σεναρίου.

Η εισαγωγή έχει μια σχετική αναφορά στην πρότερη γνώση των μαθητών και τους προετοιμάζει αποτελεσματικά για το τι θα ακολουθήσει.

Η εισαγωγή συνδέει την πρότερη γνώση των μαθητών με το θέμα του σεναρίου και τους προετοιμάζει αποτελεσματικά για την συνέχεια.

Προσαρμογή από το http://webquest.sdsu.edu/webquestrubric.html