Συμπέρασμα
Οι μαθητές μέσα από την συνεργασία τους και την ομαδική δουλειά μπήκαν στην διαδικασία της ιστοεξερεύνησης, στο "ψάξιμο" των βιβλίων αλλά αναλογίστηκαν και δικές τους καθημερινές εμπειρίες τις οποίες μοιράζονται με τον εκπαιδευτικό και με την τάξη τους προκειμένου να βρουν πληροφορίες και να παρουσιάσουν το θέμα που τους έχει δοθεί.
Φυσικά, με αυτον τον τρόπο μπόρεσαν να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους και να αναγνωρίσουν πιθανά κενά και δυσκολίες τους πάνω στις νέες έννοιες,εμβαθύνοντας έτσι στην κατανόηση του εαυτού τους στην διαδικασία της μάθησης. Στόχος της εργασίας που επιτεύχθηκε ήταν να αντιληφθούν την έννοια του οικονομικού αγαθού και να καταφέρουν να ταξινομούν τα αγαθά στις επιμέρους κατηγορίες.