Συμπέρασμα
Ως προς το γνωστικό αντικείμενο :
Οι μαθητές :
_ Να περιγράφουν το δάσος ως βιότοπο.
_ Να αναγνωρίζουν ζώα που ζουν στα ελληνικά δάση.
_ Να ονομάζουν χαρακτηριστικά γνωρίσματα και μηχανισμούς προσαρμογής των ζώων του δάσους στο συγκεκριμένο φυσικό περιβάλλον .
_ Να γνωρίζουν το οικοσύστημα του δάσους .
_ Να αναπτύξουν ικανότητες ώστε να είναι σε θέση : α ) να αξιολογούν τα δεδομένα σχετικά με τους κινδύνους που διατρέχουν τα ζώα του δάσους. β) να προτείνουν λύσεις σχετικά με την προστασία τους . γ ) να προτείνουν δράσεις που μπορούν να αναπτύξουν ώστε να προστατέψουν το περιβάλλον και το δάσος .
_ Να γνωρίζουν τις ανθρώπινες παρεμβάσεις στα δάση .
_ Να ευαισθητοποιηθούν και να καλλιεργήσουν την ευθύνη για την προστασία του δάσους και την αειφόρο διαχείρισή του.
Ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών :
Οι ΤΠΕ δίνουν νέες δυνατότητες στους μαθητές όπως:
_ Να εξοικειωθούν με το ενεργητικό και διερευνητικό μοντέλο μάθησης. Ν΄ αποκτήσουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης
_ Να προσεγγίσουν τις ΤΠΕ ως εργαλεία και πηγές μάθησης
_ Να εξασκηθούν σε δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στην επιστημονική έρευνα (παρατήρηση, επιλογή και καταγραφή χρήσιμων πληροφοριών, σύγκριση με την ερμηνεία κ.α.)
Γενικότερα οι μαθητές πρέπει να καταλάβουν τη χρηστικότητα του υπολογιστή και του σχετικού λογισμικού ως μέσο διδασκαλίας ή ακόμη –χωρίς να είναι αναγκαίο- ως γνωστικό αντικείμενο (το ίδιο το λογισμικό δηλαδή) μέσα από απλές δραστηριότητες. Έτσι μπορεί να επιτευχθεί η σύνδεση της παιδαγωγικής διάστασης της διδασκαλίας με την τεχνολογική.