Συμπέρασμα
Μέσα από την υλοποίηση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, κατάλληλα σχεδισμένης και οργανωμένης για μαθητές νηπιακής ηλικίας και σύμφωνης πάντα με περιεχόμενο των σύγχρονων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για το νηπιαγωγείο, οι μαθητές καταφέρνουν να αποκτήσουν νέες γνώσεις και εμπειρίες πάνω στο αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα των Φυσικών Επιστημών, συνδυάζοντας τα γνωστικά πεδία της Γλώσσας και της Τεχνολογίας, καθώς και καινοτόμα μεθοδολογικά εργαλεία στην διδακτική διαδικασία, όπως οι ιστοεξευρευνήσεις.
Μέσα από παιχνιώδεις, διαθεματικές δραστηριότητες, οι εμπλεκόμενοι μαθητές θα γίνουν "μικροί ιστό-εξερευνητές-επιστήμονες" και θα αποκτήσουν γνώσεις γύρω από ένα γνωστικό πεδίο που κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους και τα καθηλώνει, όπως το νερό. Η χρήση της τεχνολογίας και των ιστό-εξερευνήσεων κάνει το "ταξίδι" του αυτό ακόμα πιο ελκυστικό και μαγευτικό.