ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να συνειδητοποιήσουν καλύτερα το γεγονός ότι η ψηφιακή επικοινωνία έχει το μειονέκτημα ότι οι συνομιλητές δε γνωρίζονται μεταξύ τους και άρα κανείς και καμιά δε μπορεί να βασίζεται μόνο στους ισχυρισμούς του συνομιλητή του για να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά του. Επομένως, αναμένεται οι μαθητές, μετά τη διδασκαλία, να είναι περισσότερο επιφυλακτικοί στην επικοινωνία τους με αγνώστους στο Διαδίκτυο. Επιπλέον επιτεύχθηκαν οι παρακάτω στόχοι :