Συμπέρασμα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να συνειδητοποιήσουν καλύτερα το γεγονός ότι η ψηφιακή επικοινωνία έχει το μειονέκτημα ότι οι συνομιλητές δε γνωρίζονται μεταξύ τους και άρα κανείς και καμιά δε μπορεί να βασίζεται μόνο στους ισχυρισμούς του συνομιλητή του για να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά του. Επομένως, αναμένεται οι μαθητές, μετά τη διδασκαλία, να είναι περισσότερο επιφυλακτικοί στην επικοινωνία τους με αγνώστους στο Διαδίκτυο. Επιπλέον επιτεύχθηκαν οι παρακάτω στόχοι :
- Να αυξηθεί η γνώση των μαθητών για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
- Να αναγνωρίζουν τα μειονεκτήματα μιας ψηφιακής συνομιλίας.
- Να είναι περισσότερο επιφυλακτικοί στην επικοινωνία τους με αγνώστους στο Διαδίκτυο.
- Να βοηθήσει το μαθητή για τον εντοπισμό των κινδύνων που κρύβουν οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές.
- Να βοηθήσει τους μαθητές όταν είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο να προστατευθούν από ανάρμοστες συμπεριφορές.
- Να ενημερωθούν σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.