Συμπέρασμα
Το σενάριο αποτελεί παράδειγμα μιας ομαδοκεντρικής – συνεργατικής πορείας διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές θα γνωρίσουν τις διαχρονικές μεταβολές στο επίπεδο της παραγωγής, του εισοδήματος, των τιμών και της ανεργίας. . Η οικονομία δεν είναι ποτέ στάσιμη. Όλα τα σημαντικά μεγέθη της, όπως το επίπεδο του εισοδήματος, της απασχόλησης, της ανεργίας, των τιμών, των εξαγωγών κτλ. μεταβάλλονται διαχρονικά. Αρχικά επιχειρείται η πρόκληση της προσοχής των μαθητών με κατάλληλο υλικό (προβολή σχετικού video). Στη συνέχεια γίνεται ενημέρωση για τους διδακτικούς στόχους και σύνδεση με προηγούμενες γνώσεις. Κατόπιν οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και καλούνται να απαντήσουν κάθε φορά σε ερωτήσεις – ασκήσεις και να συζητούν τα αποτελέσματα στην ολομέλεια. Τέλος γίνεται ανάθεση εργασίας αυτοαξιολόγησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν καθώς και εργασίας αξιολόγησης που αναφέρεται σε άσκηση του σχολικού βιβλίου .