Συμπέρασμα
Οι μαθητές/-ήτιρες μέσα απο την διερεύνση της θεματικής των επαγγελμάτων που υπήρχαν παλαιότερα στην Ελλάδα άλλα εξαλείφθηκαν ή αντικαταστάθηκαν, λόγω της αλλαγής των αναγκών των ανθρώπων, ενημερώνονται για τα επαγγέλματα, με τα οποία πιθανόν να δραστηριοποιούνταν οι προγόνοι τους. Επίσης, μέσω της ιστοεξερεύνησης επιτυγχάνεται όχι μόνο η αρμονική συνεργασία μεταξύ των μελών της κάθε ομάδας, καθώς όλοι θέλουν να έχουν όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά και μαθαίνουν να ακούν και να σέβονται τη γνώμη των συμμαθητών τους, καθώς ακούγονται διάφορες ιδέες. Επιπλέον, οι μαθητές και μαθήτριες ανακαλύπτουν μόνοι τους την γνώση, κι έτσι επιτυγχάνεται η ανακαλυπτική μάθηση. Οι μαθητές και μαθήτριες δε στέκονται μόνο στο γεγονός της ανακάλυψης των πληροφοριών ,αφού πρέπει να αξιολογούν την πληροφορία που δίνεται κάθε φορά, κρίνοντας την ανάλογα ως εύστοχή ή μη, με βάση συγκεκιμένα κριτήρια. Με λίγα λόγια με την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, δίνεται στους μαθητές ένας διαφορετικός τρόπος εισαγωγής στην νέα γνώση, συμμετέχοντας ενεργά στην κατασκευή της.