Συμπέρασμα
Μέσα από τη συγκεκριμένη διδασκαλία επιχειρήθηκε να αξιοποιήσουν οι μαθητές μερικές από τις βασικές δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα Google Maps. Με την χρήση του webquest και τις δραστηριότητες που προηγήθηκαν οι μαθητές οδηγήθηκαν σε ενεργητική συμμετοχή στη διαδικασία μάθησης. Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτη η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την οργάνωση μικρών διαδρομών ή μεγαλύτερων ταξιδιών καθώς ενδέχεται να υπεισέλθουν πρόσθετοι παράγοντες στον υπολογισμό των αποστάσεων ανάλογα με τα μέσα μεταφοράς που επιλέγονται.
Το webquest προτείνεται να υλοποιηθεί στο στάδιο προετοιμασίας και σχεδιασμού μιας εκπαιδευτικής εκδρομής του σχολείου έτσι ώστε να διεγείρει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των μαθητών.