Συμπέρασμα
Η εφαρμογή των ομάδων έδινε την διάσταση της ανατροφοδότησης μαθητών και εκπαιδευτικού, καθώς υπήρχε μια διαρκείς εξέλιξη και μάθηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων.
Δημιουργήθηκε μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ των εκπαιδευόμενων σαν ομάδες αλλά και του εκπαιδευτικού μέσω της επίδειξης οπτικόυ μέσου και της πρακτικής εφαρμογής σε ανθρώπινο πρόπλασμα.
Με την ολοκλήρωση της εργασίας οι μαθητές θα έχουν σαφή εικόνα για την ΚΑΡΠΑ και σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζετε. Επίσης θα έχουν αναπτύξει κατάλληλες δεξιότητες με τις οποιές θα μπορούν να ανασύρουν υλικό απο το διαδίκτιο, να το επεξεργάζονται και να δημιουργούν μια ολοκληρωμένη εργασία.