Συμπέρασμα
Τελικά, γιατί κάναμε αυτή την εργασία; Τι πετύχαμε;
Ερευνώντας το θέμα "8ος αι. π.Χ. Ταξίδι προς τη Δύση"
-
διακρίναμε τις αξίες και τις αρχές που διέπουν τις σχέσεις της αποικίας με τη μητρόπολή της και το πώς διατηρούνται οι δεσμοί ανάμεσα στις δύο πόλεις και τις αντιπαραβάλαμε με τη σύγχρονη εποχή.
-
ευαισθητοποιηθήκαμε πάνω σε σύγχρονα προβλήματα του ανθρώπου προκειμένου να αναπτύξουμε την ικανότητα της ενσυναίσθησης που με τη σειρά της θα οδηγήσει στην υιοθέτηση θετικής στάσης απέναντι σε άτομα που έρχονται μετανάστες στον τόπο μας.
-
γνωρίσαμε τη σημασία και τη χρήση των πρωτογενών και δευτερογενών πηγών για την άντληση πληροφοριών σχετικά με τους λόγους μετανάστευσης των αρχαίων Ελλήνων.
-
εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές του β’ αποικισμού με προγενέστερες και σημερινές μετακινήσεις.
-
συσχετίσαμε τις συνέπειες της μετανάστευσης με τις αλλαγές που ακολούθησαν σε όλους τους τομείς (οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό).
-
οικοδομήσαμε τη νέα γνώση μέσα από μια διερευνητική και ανακαλυπτική διαδικασία.
-
αναπτύξαμε κριτική σκέψη και να προχωρήσουν σε συγκρίσεις με το παρόν.
-
καλλιεργήσαμε την έννοια της ενσυναίσθησης.
-
διατυπώσαμε τεκμηριωμένες κρίσεις προφορικά και γραπτά έπειτα από διαδικτυακή έρευνα του θέματος.
-
πήραμε πρωτοβουλίες και συνεργαστήκαμε.
-
συνειδητοποιήσαμε τη σημασία των ΤΠΕ ως περιβάλλοντος μάθησης, εργασίας και παραγωγής λόγου.
-
ασκηθήκαμε στη συγγραφή διαλόγου και προφορικού προσχεδιασμένου λόγου.
-
εξοικειωθήκαμε με τη χρήση των ΤΠΕ.
-
επεξεργαστήκαμε και αξιοποιήσαμε με κριτικό τρόπο το υλικό που αντλήσαμε από το διαδίκτυο και χρησιμοποιήσαμε προγράμματα αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχουν οι Νέες Τεχνολογίες.
-
ακολουθήσαμε οδηγίες μέχρι να ολοκληρωθεί η «αποστολή» μας.