Συμπέρασμα
Η αξιοποίση των τεχνολογιών στην τάξη δίνει άλλες δυνατότητες στην εκπαιδευτική δράση σε συνδυασμό πάντα με τις άλλες διδακτικές μεθόδους, παραμύθια, εποπτικό υλικό κ.τ.λ. Τα παιδιά αποκτούν ενεργητικό ρόλο μέσα από την προσπάθεια συλλογής πληροφοριών για το εκάστοτε θέμα και κατανοούν πως ο υπολογιστης είναι ένα υποστηρικτικο και υποβοηθητικό εργαλείο στην οικοδόμηση της γνώσης. Τα παιδιά ενθουσιάζονται με τις δυνατότητες που τους προσφέρει η ενασχολησή τους με ένα λογισμικό πρόγραμμα, με μια συναρμολόγηση διαδικτυακού παζλ όπως και ο πειραματισμός τους με τα εργαλεια και τις τεχνικες του προγράμματος ζωγραφικής.