Συμπέρασμα
Βασικός σκοπός της επίλυσης ενός προβλήματος μοντελοποίησης, όπως το προηγούμενο, είναι η απόκτηση μαθηματικής σκέψης και η καλλιέργεια του μαθηματικού εγγραμματισμού, της ικανότητας δηλαδή του μαθητή/τριας να εφαρμόζει μαθηματικές γνώσεις, μεθόδους και διαδικασίες σε προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Μέσα από την διαδικασία επίλυση προβλημάτων και την επινόηση εναλλακτικών στρατηγικών δράσης ο μαθητής/τρια ασκείται στη μεθοδική σκέψη και τη λογική τεκμηρίωση, την ανάλυση, τη σύνθεση, την αφαίρεση, τη γενίκευση, την κριτική σκέψη και τη δημιουργική φαντασία.